top of page
Search

La plui grande notizie di simpri no pues jessi capide cence capî prin il probleme dal mont.

  • JESUS SAVES
  • Aug 19
  • 6 min read

La plui grande notizie di simpri no pues jessi capide cence capî prin il probleme dal mont. Tu viodis il me amì, nô come umans o pecìn.


Ducj a àn pecjât e a mancjin de glorie di Diu, di fat, nol è un om just su la tiere che al fâs simpri il ben e che nol pechi mai.


Il nestri pecjât al è alc che a nus separe di Diu, il pecjât al è velens e tu e jo, amì, o vin pecjât cuintri di Diu e o meritìn un cjastì eterni tal infier e o varessin di jessi judicâts di Diu pai nestris pecjâts fûr che Diu al ne perdona.


A mancul che no podìn jessi salvâts dai nestris pecjâts e dal lâ tal infier, no podìn vê la vite eterne cun Diu. La anime che e peche e murìs. A son dôs destinazions finâls pe umanitât. Cualchidun al varà di lâ tal infier, al cjastì eterni e cualchidun al varâ la vite eterne intun gnûf cîl e intune gnove tiere.


Cheste veretât e je stade palesade a nô parcè che miârs di agns indaûr, Diu che al è il creadôr di dut l’univiers al à fevelât cui oms dal “salvadôr” che al nassarà su la tiere e al vivarà une vite juste cence nissun pecjât.


Al è stât profetât miârs di agns indaûr che chest om al sarà copât dal So popul e autoritâts, secont la Scriture Cristiane e la fede al è stât profetât centenârs di agns prin che al nassès che al sarà copât e crozât suntune crôs e al ufrirarà la sô vite come espiazion, come sacrifici pai nestris pecjâts.


Si, amì, chest al è vêr.Chest om che al è muart cirche 2000 agns indaûr al è muart come espiazion pai pecjâts dal mont intîr. Al murì par ducj intal passât, intal presint e intal futûr. Chest al vûl dî che Al è muart par te, Al à espiât i tôs pecjâts par che tu puedis jessi salvât. Al amave la umanitât fin al pont che al murì par ducj lôr suntune crôs di len.


Chest salvadôr al è l’om Jesù Crist, che al risulte che lis sôs origjins a jerin divinis, chest om Jesù Crist al sostignive di jessi Diu stes! al è vêr. Il stes Diu, il creadôr dal univiers al è vignût jù su la tiere come un vêr om, plenementri om e plenementri Diu: Jesù Crist. Che al fo ancje clamât il fi di Diu.

Chest al è stât testemoneât ancje dai testemonis oculârs che Lui àn viodût 2000 agns indaûr, al è regjistrât inte storie che Jesù Crist al è muart a cirche 33 agns e al è stât metût intune tombe vuardiade di un grup di soldâts par cualchi dì par che nissun al robàs il cuarp muart di Jesù.


Po dopo tal tierç dì al fo testemoneât che Jesù Crist al tornà in vite (al è stât risuscitât dai muarts, vincint la muart.) cirche 500 personis a àn viodût Jesù Crist risuscitât dai muarts dopo che al è muart pal mont e al è stât sepolt.


Po dopo vie pai 40 dîs diviersis personis a àn viodût Jesù scjampâ sù in cîl cuant che al fo prometût che Jesù Crist al varès tornât di gnûf par introdusi un mont rinfrescât dulà che ducj i crodints in Jesù, chei che a vevin fede in Lui come lôr Signôr e Salvadôr, muarts o vivents a ricevaran un cuarp glorificât cuant che Al tornarà, i muarts crodints vivents dal timp a saran ancje La sô vignude e sarà trasformade e e ricevarà cuarps glorificâts e e gjoldarà de vite eterne par simpri cuant che la muart e il pecjât e il mâl a vegnin sconfits infin.


Ben, il me amì Jesù nol è ancjemò rivât, ma al vignarà, e Jesù al tornarà prest. Duncje, sêstu pront pe Sue vignude? o tu saran judicâts al infier parcè che no tu âs acetât il pardon midiant di ce che Jesus al à fat par te?


Tu viodis il me amì, jo e tu come pecjâts no podìn vuadagnâ la nestre salvece. O vin di ricevilu come un don gratuit di Diu midiant de fede in Jesù Crist e ce che Al à fat, che al è muart par espia i nestris pecjâts, al è stât sepolt e daspò al è risuscitât dai muarts in cuarp, vincint la muart e che dome in Lui o podìn ricevi la vite eterne e la salvece.


La fede in Jesù e no je dome il ricognossiment dai fâts su di Lui, la fede in Jesù e je fidâsi di Lui, e dipent di Jesù pe salvece, il pardon e la vite eterne. Se tu âs fede in Jesù tu Lui seguirâs. “Al jentrà une volte par ducj tai lûcs sants, no cul sanc di cjavris e di vitui ma cul so sanc, sigurant cussì une redenzion eterne.”



Il stes Jesù Crist al à dit 2000 agns indaûr: “Parcè che Diu al à amât cussì tant il mont che al à dât il so Fi unigjenit, par che ducj chei che a crodin in lui a no perissin, ma a vedin la vite eterne.


Ancjemò, Jesus al à prometût 2000 agns indaûr a ducj chei che a crodin in Lui: “In veretât, in veretât, o vi dîs: chel che al sint la mê peraule e al crôt in chel che mi à mandât, al à la vite eterne, e nol ven intal judizi, ma al è passât de muart inte vite.”

In veretât, in veretât, o vi dîs: cui che al crôt al à la vite eterne.”


Ancjemò, Jesus al dîs a te vuê amì, ‘seguimi’: “Se cualchidun al vûl vignî daûr di me, al à di refudâsi, cjapâ sù la sô crôs e seguîmi.” Jesù al è la strade, la veretât e la vite, Nissun al ven a Diu se no midiant di Lui. Segui Jesus parcè che dome Lui al pues salvâ la tô anime.


...........................................................................................................................................

Jesù al à dit: “O soi la risurezion e la vite; chel che al crôt in me al vivarà ancje se al murìs, e ducj chei che a vivin e a crodin in me no muriran mai. Tu crodis chest?”




....................................................................................................

Mie amì stant che ducj a àn pecjât e a mancjin de glòrie di Diu, jessint justificâts come un don de sô gracie midiant de redenzion che e je in Crist Jesù; Parcè che par gracie o sin stâts salvâts midiant de fede; e che nol è di voialtris, al è un don di Diu; no come risultât des oparis, par che nissun al puedi vantâ. Duncje pentîsi e tornâ, par che i vôs pecjâts a sedin sgjavâts, par che i timps di rinfresc a vegnin de presince dal Signôr.




Parcè che la paie dal pecjât e je la muart, ma il don gratuit di Diu al è la vite eterne in Crist Jesù il nestri Signôr. Cun chest l’amôr di Diu al si è manifestât in nô, che Diu al à mandât tal mont il so Fi unigjenit par che o podìn vivi par mieç di lui.


In chest al è l’amôr, no che o vin amât Diu, ma che Lui al à amât nô e al à mandât il so Fi par jessi la propiziazion pai nestris pecjâts. Ma Diu al mostre il so amôr viers di nô, parcè che intant che o jerin ancjemò pecjâts, Crist al è muart par nô.


Tant di plui duncje, stant che cumò o jerin stâts justificâts dal so sanc, o sarìn salvâts de râf di Diu midiant di Lui.



Diu ancje se al è 3 personis distintis, Pari, Fi (Jesù Crist), e Spirt Sant, Al è dome un jessi, dome un Diu che al è 3 personis distintis (no 3 dius distints) Diu il pari e Diu il Spirt Sant a son plenementri Diu, ancje Jesù Crist al è plenementri Diu ancje se Al è ancje plenementri om jessi come nô, un om! Jesù al è Diu e uman tal stes timp! Jesù al è il salvadôr dal mont. Mie amì nol è un altri non sot dal cîl che al sedi stât dât tra i oms cun cui o vin di jessi salvâts fûr dal non di Jesù Crist.




Jesus al è muart par te par perdonati dai tôs pecjâts, al à passât traviers di cussì tant dolôr e sofriment par che cu la sô muart tu puedis jessi pardonât e garantit la vite eterne ancje se tu puedis murî, al sarà un dì di resurezion e al sarà une tiere restaurade e un cîl restaurât.




O vi incoragji a crodi in Jesù Crist come il to Signôr e il to Salvadôr. Par plasê crodi ae buine notizie prime che al sedi masse tart. Pentîsi (voltâsi dal pecjât e voltâsi a Diu) e fidâsi dal dut in Jesù Crist vuê. Che tu imparis di plui su Diu e leis di plui su di Lui parcè che Lui al si preocupe di te (“Sburtâ dute la tô ansia su di Lui, parcè che Lui al si preocupe di te.”). Segui Jesus di vuê, no spietâ! Doman nol è garantît! Par plasê no dubitâ di fâ cualsisei domande...



 
 
 

Recent Posts

See All
प्रथमं जगतः समस्यां न अवगत्य अद्यपर्यन्तं महती वार्ता न अवगन्तुं शक्यते। त्वं पश्य मे मित्रं वयं मानवाः पापं कुर्मः।

प्रथमं जगतः समस्यां न अवगत्य अद्यपर्यन्तं महती वार्ता न अवगन्तुं शक्यते। त्वं पश्य मे मित्रं वयं मानवाः पापं कुर्मः। सर्वे पापं कृत्वा...

 
 
 

Comments


bottom of page