top of page
Search

A più grande nutizia di sempre ùn pò esse capita senza capisce prima u prublema di u mondu.

  • JESUS SAVES
  • Aug 19
  • 6 min read

A più grande nutizia di sempre ùn pò esse capita senza capisce prima u prublema di u mondu. Vedete, amicu meu, noi cum'è esseri umani pecchemu.


Tutti anu peccatu è ùn simu micca à a gloria di Diu, in verità, ùn ci hè micca un omu ghjustu nantu à a terra chì faci continuamente u bè è chì ùn pecchi mai.


U nostru peccatu hè qualcosa chì ci separa da Diu, u peccatu hè velenu è voi è eiu, amicu meu, avemu peccatu contr'à Diu è meritemu a punizione eterna in l'infernu è duveremu esse ghjudicati da Diu per i nostri peccati, à menu chì Diu ùn ci perdoni.


À menu chì ùn pudemu esse salvati da i nostri peccati è da andà in infernu, ùn pudemu micca avè a vita eterna cù Diu. L'anima chì pecca morirà. Ci sò 2 destinazioni finali per l'umanità. Certi anderanu in infernu, à a punizione eterna è certi averanu a vita eterna in un novu celu è una nova terra.


Sta verità ci hè stata rivelata perchè millaie d'anni fà, Diu, chì hè u creatore di tuttu l'universu, hà parlatu à l'omi di "u salvatore" chì nascerà nantu à a terra è camperà una vita ghjusta senza peccatu.


Hè statu prufetizatu millaie d'anni fà chì quest'omu saria tombu da u so populu è da l'autorità, secondu a Scrittura cristiana è a fede, hè statu prufetizatu centinaie d'anni prima ch'ellu nascessi ch'ellu saria tombu è crucifissu nantu à una croce è offriria a so vita cum'è espiazione, cum'è sacrifiziu per i nostri peccati.


Iè, amicu meu, questu hè veru. Quest'omu chì hè mortu circa 2000 anni fà hè mortu cum'è espiazione per i peccati di u mondu sanu. Hè mortu per tutti in u passatu, u presente è u futuru. Ciò significa ch'ellu hè mortu per voi, hà espiatu i vostri peccati per ch'è vo possiate esse salvati. Hà amatu l'umanità à tal puntu ch'ellu hè mortu per tutti elli nantu à una croce di legnu.


Questu salvatore hè l'omu Ghjesù Cristu, chì si scopre chì e so origini eranu divine, quest'omu Ghjesù Cristu hà dichjaratu d'esse Diu stessu! hè veru. Diu stessu, u creatore di l'universu, hè ghjuntu nantu à a terra cum'è un veru esse umanu, pienamente omu è pienamente Diu: Ghjesù Cristu. Chì era ancu chjamatu u figliolu di Diu. Questu hè statu ancu tistimuniatu da i testimoni oculari chì l'anu vistu 2000 anni fà, hè statu registratu in a storia chì Ghjesù Cristu hè mortu à circa 33 anni è hè statu messu in una tomba guardata da un gruppu di suldati per uni pochi di ghjorni per chì nimu ùn arrubessi u corpu mortu di Ghjesù.


Dopu, u terzu ghjornu, hè statu tistimuniatu chì Ghjesù Cristu hè vultatu in vita (hè statu risuscitatu da i morti, vincendu a morte). Circa 500 persone anu vistu Ghjesù Cristu risuscitatu da i morti dopu esse mortu per u mondu è esse statu intarratu.


Dopu, in 40 ghjorni, parechje persone anu vistu Ghjesù ascende in celu quandu hè statu prumessu chì Ghjesù Cristu seria vultatu per inaugurà un mondu rinnuvatu induve tutti i credenti in Ghjesù, quelli chì avianu fede in ellu cum'è u so Signore è Salvatore, morti o vivi, riceveranu un corpu glorificatu quandu ellu tornerà, i credenti morti saranu ancu risuscitati da i morti, è i credenti chì sò vivi à u mumentu di a so venuta saranu trasformati è riceveranu corpi glorificati è goderanu a vita eterna per sempre mentre a morte, u peccatu è u male sò finalmente scunfitti.


Ebbè, u mo amicu Ghjesù ùn hè ancu ghjuntu, ma ellu venerà, è Ghjesù tornerà prestu. Allora, site prontu per a so venuta ? O sarete ghjudicatu à l'infernu perchè ùn avete micca accettatu u pirdunu per via di ciò chì Ghjesù hà fattu per voi ?


Vedete u mo amicu, eiu è voi cum'è peccatori ùn pudemu micca guadagnà a nostra salvezza. Duvemu ricevela cum'è un rigalu gratuitu da Diu per via di a fede in Ghjesù Cristu è di ciò ch'ellu hà fattu, ch'ellu hè mortu per espià i nostri peccati, hè statu intarratu è dopu hè risuscitatu da i morti corporalmente, vincendu a morte è chì solu in ellu pudemu riceve a vita eterna è a salvezza.


A fede in Ghjesù ùn hè micca solu u ricunniscenza di fatti nantu à ellu, a fede in Ghjesù hè avè fiducia in ellu, hè dipende da Ghjesù per a salvezza, u pirdunu è a vita eterna. Sè avete fede in Ghjesù, u seguiterete. "Entrò una volta per tutte in i lochi santi, micca per via di u sangue di capre è di vitelli, ma per via di u so propiu sangue, assicurendu cusì una redenzione eterna."


Ghjesù Cristu stessu hà dettu 2000 anni fà: "Perchè Diu hà tantu amatu u mondu, ch'ellu hà datu u so unicu Figliolu, affinchì quellu chì crede in ellu ùn perisca micca, ma abbia a vita eterna. Quellu chì crede in ellu ùn hè micca ghjudicatu; quellu chì ùn crede micca hè digià statu ghjudicatu, perchè ùn hà micca cridutu in u nome di l'unicu Figliolu di Diu.


Inoltre, Ghjesù hà prumessu 2000 anni fà à quellu chì crede in ellu: "In verità, in verità, vi dicu, quellu chì ascolta a mo parolla, è crede à quellu chì m'hà mandatu, hà a vita eterna, è ùn vene micca in ghjudiziu, ma hè passatu da a morte à a vita".


Inoltre, in verità, vi dicu, quellu chì crede hà a vita eterna.


Inoltre, Ghjesù vi ​​dice oghje amicu meu, "seguitemi": "Sì qualchissia vole vene dopu à mè, deve rinuncià à sè stessu, piglià a so croce, è seguità mi". Ghjesù hè a via, a verità è a vita, nimu vene à Diu, ma per mezu di ellu. Seguite Ghjesù perchè ellu solu pò salvà a vostra anima.


.............................................................................................................................................................

Ghjesù hà dettu: "Eiu sò a risurrezzione è a vita; quellu chì crede in mè camperà ancu s'ellu more, è tutti quelli chì campanu è credenu in mè ùn moreranu mai. Credi questu?"


.........................................................................................................

Amicu meu, postu chì tutti anu peccatu è sò privi di a gloria di Diu, essendu ghjustificati cum'è un rigalu da a so grazia per mezu di a redenzione chì hè in Cristu Ghjesù; Perchè per grazia site stati salvati per mezu di a fede; è questu ùn vene micca da voi stessi, hè u rigalu di Diu; micca per via di l'opere, affinchì nimu si possi vantà. Dunque, pentitevi è cunvertitevi, affinchì i vostri peccati sianu sguassati, affinchì i tempi di rinfrescante possinu vene da a presenza di u Signore.


Perchè u salariu di u peccatu hè a morte, ma u rigalu gratuitu di Diu hè a vita eterna in Cristu Ghjesù u nostru Signore. Per mezu di questu l'amore di Diu hè statu manifestatu in noi, chì Diu hà mandatu u so Figliolu unigenitu in u mondu affinchì pudemu campà per mezu di ellu.


In questu hè l'amore, micca chì avemu amatu Diu, ma chì ellu ci hà amatu è hà mandatu u so Figliolu per esse a propiziazione per i nostri peccati. Ma Diu ci dimostra u so amore, in questu sensu chì mentre eramu ancu peccatori, Cristu hè mortu per noi.


Assai di più, essendu stati ghjustificati avà per via di u so sangue, seremu salvati da l'ira di Diu per via di ellu.


Diu, ancu s'ellu hè 3 persone distinte, Babbu, Figliolu (Ghjesù Cristu) è Spìritu Santu, hè solu un esse, solu un Diu chì hè 3 persone distinte (micca 3 dii distinti). Diu u babbu è Diu u Spìritu Santu sò pienamente Diu, Ghjesù Cristu hè ancu pienamente Diu ancu s'ellu hè ancu pienamente omu cum'è noi, un esse umanu! Ghjesù hè Diu è umanu à tempu! Ghjesù hè u salvatore di u mondu. Amicu meu, ùn ci hè micca altru nome sottu à u celu chì hè statu datu trà l'omi per mezu di u quale duvemu esse salvati, fora di u nome di Ghjesù Cristu.


Ghjesù hè mortu per voi per perdonà i vostri peccati, hà passatu per tantu dolore è sofferenza affinchì per via di a so morte possiate esse perdonati è a vita eterna garantita ancu s'è vo pudete more, ci serà un ghjornu di risurrezzione è ci serà una terra restaurata è celi restaurati.


Vi urge à crede in Ghjesù Cristu cum'è u vostru Signore è u vostru Salvatore. Per piacè, credite à a bona nutizia prima ch'ella sia troppu tardi. Pentitevi (vultatevi da u peccatu è vultatevi à Diu) è fidatevi pienamente di Ghjesù Cristu oghje. Chì possiate amparà di più nantu à Diu è leghje di più nantu à ellu perchè ellu si cura di voi ("Ghjettite tutta a vostra ansietà nantu à ellu, perchè ellu si cura di voi."). Seguitate Ghjesù da oghje, ùn aspettate micca! Dumani ùn hè micca garantitu! Per piacè, sentitevi liberi di fà qualsiasi dumanda...


 
 
 

Recent Posts

See All
प्रथमं जगतः समस्यां न अवगत्य अद्यपर्यन्तं महती वार्ता न अवगन्तुं शक्यते। त्वं पश्य मे मित्रं वयं मानवाः पापं कुर्मः।

प्रथमं जगतः समस्यां न अवगत्य अद्यपर्यन्तं महती वार्ता न अवगन्तुं शक्यते। त्वं पश्य मे मित्रं वयं मानवाः पापं कुर्मः। सर्वे पापं कृत्वा...

 
 
 

Comments


bottom of page